Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Eurozóna: Index investorské důvěry Sentix v květnu na -3,6 b. při očekávání -5,0 b.
06.05. 10:33 Fio - Německo: Index PMI ve službách na 53,2 b. při očekávání 53,3 b.
06.05. 10:29 Fio - Eurozóna: Index PMI ve službách na 53,3 b. při očekávání 52,9 b.
06.05. 10:28 Fio - Německá burza v úvodu obchodování v zeleném
06.05. 09:42 Fio - Pražská burza v úvodu růste, KB dnes na RM-S naposledy s dividendou, Primoco reportovalo výsledky
06.05. 09:32 Fio